Fizetés és Szállítás
Ha kérdésed van a szállítással kapcsolatban, esetleg valamilyen oknál fogva nem érkezett meg a rendelésed, akkor kérjük ne aggódj!
Vedd fel velünk a kapcsolatot a bigshop210@gmail.com email címen és a kollégák azonnal utánanéznek. Mindenben segítünk és maximum 24 órán belül válaszolunk minden megkeresésre. Általános kérdésekre pedig alább találod a választ.
Mennyi idő a kiszállítás?
Ha a kiválasztott termék van készleten, a kiszállítási idő 1-5 munkanap. Ha esetleg elkapkodták előled és nincs elfogyott, akkor még aznap jelzünk Neked email-en vagy hívunk.
Ki végzi a kiszállítást?
Azért, hogy a lehető leggyorsabban és kifogástalan minőségben érkezzen meg a csomagod GLS futárszolgálttal működünk együtt.
Pont nem leszek otthon, amikor érkezik a futár. Mit tegyek?
Aggodalomra semmi ok! :) A kiszállítás napján a futárszolgálat SMS-ben és email-ben is értesít. Vedd fel a futárral a kapcsolatot és beszéld meg vele hova vigye a csomagodat. Biztosan tud majd segíteni!
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási díj a fizetés előtt a cím megadása után válik láthatóvá.
Hogyan tudok fizetni?
Oldalunkon rendelhetsz utánvét fizetéssel, de akár kártyával is kifizetheted a rendelésedet.
Hol tudom követni a rendelésemet? Van nyomkövetési szám?
A rendelés teljesítése után a futárszolgálat küld egy egyedi csomagazonosítót, amivel tudod követni a rendelésedet.
A számla benne lesz a csomagban?
Igyekszünk szem előtt tartani a környezetvédelmet, ezért a számlákat nem nyomtatjuk ki és nem tesszük bele a csomagba. Minden esetben email-ben küldjük el neked a rendeléskor megadott email címre. Ha nem találod az email fiókodban, akkor kérjük, hogy ellenőrizd a SPAM mappát. Ha ott sincs, akkor rendelési azonosítóddal írj ügyfélszolgálatunknak és ők el tudják küldeni neked.